torsdag 4 februari 2016

Clinique Deep Comfort Body Oil

Deep Comfort Body Oil från Clinique kommer i en smidig sprayflaska. Den återfuktar och ger lyster, den ska även ge en mild exfoliering. 

Sprayflaskan är smidig att hantera och den innehåller 125 ml så den är inte särskilt klumpig. Oljan är i stort sett doftfri, den är oparfymerad men har den där "ingen parfym alls doften", det är inget jag stör mig på dock. Det är ingen torrolja så den känns mer oljig än en sådan. Däremot så är den inte kladdig vilket är bra, huden känns återfuktad och smidig efter användning. 

Jag gillar ju den här typen av produkt för kroppen, smidig och enkel utan kladd. Kostar ca 375 kr.

Clinique Deep Comfort Body Oil
Been enjoying this fairly new body oil from Clinique lately. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!