tisdag 26 januari 2016

Glitter-layering med Depend

Den senaste veckan har det ekat lite tomt här på bloggen, jag har tyvärr åkt på världens förkylning med hemsk hosta och feber. Så, av den anledningen har jag helt enkelt inte riktigt haft ork till att blogga. Dessutom så ska jag ju flytta bloggen till Daisy Beautys sajt inom en snar framtid vilket gör att jag medvetet inte skriver om vissa saker just nu. 

Hoppas ni har förståelse för detta. 
Jag tänkte i alla fall visa er en nagel design jag gjorde för någon vecka sedan. Jag skulle prova Depends baslack för glitter, jag var dock lite otålig och pillade nog bort det lite för snabbt. 

De lack ni ser är ett ljust glitter från deras glitter kollektion de släppt vid jul och nyår. Det ljusa under kommer från deras O2 vår kollektion. Ena stunden gillar jag kombinationen och andra stunden tycker jag den känns lite barnslig.. 
Vad tycker ni? Hiss eller diss? 


Trying out some light glitter polishes from Depend. What do you think? Yay or Nay? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!