onsdag 16 december 2015

Favorit Parfymer Vintern 2015

Jag har samlat mina favoritparfymer för den här vintern i en liten video som nu finns uppe på min Youtube kanal. 
De parfymer som är mina favoriter just nu är Black Orchid från Tom Ford, Untold Absolu från Elizabeth Arden, LaVie Est Belle från Lancome, Black Musk från The Body Shop, Molecule 234*38 från Zarkoparfume och Quelques Notes D'amore från Yves Rocher
Jag pratar lite mer om parfymerna i videon, för att komma till videon klicka här.

Jag skulle gärna vilja veta vilken er favoritparfym är just för tillfället/säsongen, berätta gärna bland kommentarerna. 


Made a little video about my favourite perfumes on my Youtube channel. 

1 kommentar:

  1. kul med youtube :D jag har faktiskt en egen kanal tillsammans med min bästis! love it :) här om du vill titta in: https://www.youtube.com/user/duodays/videos
    KRAM

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!