måndag 14 december 2015

Elizabeth Arden Untold Absolu

Untold Absolu är en djupare version av orginaldoften, Untold. Den har både fruktnoter, blomster noter och en bas av amber. 

Jag äger inte originaldoften så jag kan inte jämföra dom. Däremot så gillar jag den här versionen skarpt. Den är varm och ganska kryddig, men inte för kryddig. Man känner helt klart både blommorna och ambern i doften. På min hud sitter den länge vilket jag ser som positivt. 
Flaskan tycker jag dessutom är supersnygg, kolla bara gulddetaljerna. 

50 ml kostar ca 675 kr och finns bland annat på Kicks. Men som alltid när det gäller dofter så tycker jag man ska prova innan man bestämmer sig. Har ni doftat på den?

Elizabeth Arden Untold Absolu
Love the Untold Absolu scent from Elizabeth Arden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!