måndag 7 december 2015

Bare Minerals Seamless Shaping & Finish Brush

Bare Minerals släpper lite nya borstar, närmare bestämt fem stycken, jag har fått hem en av dom för test.
Seamless Shaping & Finish är tänkt att användas till exempelvis bronzer eller contour.
Borsten är gjord av naturhår och är väldigt mjuk. Den är rund och smalnar liksom av mot toppen. Jag tror att jag kommer gilla den här borsten men måste såklart testa innan jag kan ge en full recension.
De släpper även en ny borste för mineral foundation som de kallar Beautiful Finish, den har liksom en grop i mitten men själva nedsänkningen buktar uppåt. Svårt att förklara, men den hade varit väldigt kul att prova också.



Bare Minerals Seamless Shaping & Finish Brush

Got to try out the new Seamless Shaping & finish brush from Bare Minerals. It's super soft and I think that I really will like this one. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!