onsdag 7 oktober 2015

Clinique Color Pop Nya Färger

Nu i höst lanserar Clinique åtta nya nyanser i deras Color Pop läppstiftsserie som de lanserade i Maj.  Jag har fått hem fyra av de nya nyanserna för test. 
Jag gillar verkligen Color Pop stiften då de känns väldigt sköna på läpparna, till och med lite återfuktande, samtidigt som hållbarheten är riktigt bra. De är inte helt matta utan har faktiskt lite glans/lyster i sig, trots detta så sitter de bra. Kan inte göra annat än att gilla dom.

Clinique Color Pop 

Clinique Color Pop

Clinique Color Pop

Clinique Color Pop
Sugar Pop, Blush Pop, Papaya Pop, Mocha Pop
De nyanserna som jag har är de jag kände var mest användbara för min del. Som ni ser så är det ganska neutrala färger, när det kommer till läppstift så har jag lite svårt för för färgstarka färger, på mig själv alltså. 
Dessa kommer jag verkligen få användning för och kommer att använda flitigt. 
De andra fyra nyanserna som släpps heter:

Raspberry Pop
Rebel Pop
Party Pop
Kiss Pop

Dessa fyra är mer färgstarka och vi hittar även en lite vampig nyans. De nya nyanserna kommer finnas i butik och på nätet från och med den 19 oktober och 230 kr kostar ett stift. 

Kommer ni titta närmare på de nya färgerna? Har ni provat några av Color pop stiften? Gillar ni dom?

Swatching four of the new Clinique Color pop lipsticks that launch the 19 october. Love the four that I got. The other four are a bit more colourful. I really like these color pop lippies cause they have good staying power and the feels soft and quite moisturising on the lips. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!