tisdag 1 september 2015

Sola By Vision Haircare

När jag var på semester så hade jag med detta solskyddet från Vision Haircare, det heter Sola. Det finns i SPF 30 och 50, jag hade med 30. 
Det är en aluminiumfärgad aerosolflaska, så man sprayar alltså på produkten på huden. Det kommer ut som ett lätt skum men smälter och blir ganska rinnig. Men går snabbt in i huden. Lämnar inte någon kladdig hinna eller liknande, blir inte heller vita fläckar av den låt säga i hyrbilar eller så. 
Jag brände mig inte heller så två tummar upp för Sola

Sola By Vision Haircare

Had this sunscreen with me on my vacation, great. Easy to apply and sinks in to the skin really quick. Doesn't leave any residue or something like that either. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!