torsdag 16 juli 2015

Unite Weekender

Jag försöker att tvätta mitt hår ca två till tre gånger i veckan, dels för att det sliter på håret och det torkar ut håret och dels för att jag är lat. På jobbet har jag dessutom alltid uppsatt hår och då klarar jag mig undan tvätt någon extra dag. 
Cirka en gång i veckan så brukar jag vilja använda något schampo som verkligen gör håret rent på djupet, om man nu kan göra det. Jag vill tro det i alla fall. 
Jag har provat några olika djuprengörande och detox schampon och allt vad de kallas. Det senaste jag har testat kommer från Unite, ett märke som jag har älskat varje produkt jag har provat från. 

Deras schampon är otroligt dryga och doftar gott. Så när jag använder detta så schamponerar jag en gång med detta och sedan en gång med ett vanligt schampo, använder jag inte ett sånt här schampo så schamponerar jag ändå två gånger. 
Jag upplever att håret blir väldigt rent när jag använder Weekender och så tycker jag att håret håller sig fräscht lite längre än om jag bara kör dubbel schmponering med vanligt schampo. Det är väldigt effektivt när det kommer till att tvätta ur produkter ur håret också. 
Jag gillar detta massor och kommer nog faktiskt att skaffa mig en ny flaska när den här är slut, så känner jag med alla produkter från märket. För min del så har jag inte provat någon produkt från märket som jag inte gillat. Jag känner typ att jag inte kan leva utan de jag provat till och med, vilket är väldigt bra betyg. Prislappen ligger lite högre dock och senast jag hörde så kan man endast köpa dessa på en salong i Stockholm, det var dock på väg ut till salong i Göteborg då. Men, har inte blivit uppdaterad på hur det blev. 


Love this deep cleansing schampoo from Unite, a tiny bit goes a long way and it keeps my hair fresh for a bit longer than if I only use regular schampoo. I always schampoo twice even if I only use a regular schampoo though but I feel like it stays fresh longer with this so I love it. Smells super good too. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!