torsdag 9 juli 2015

Jimmy Choo Blossom

Blossom är Jimmy Choo's doft för sommaren, i alla fall denna sommaren. Flaskan är fyrkantig med rundade hörnen och har en rosa gradient. Bland doftnoterna hittar vi citrus, röda bär, sockerärtor, ros, vit mysk och sandelträ. 
Jag upplever inte att den doftar mysk, jag har lite svårt för just mysk. Dock så känner man hallon och ros. Jag skulle beskriva den som en fruity floral, den är ganska söt. Men jag gillar den, den känns lite ungdomlig fast inte Victoria Secret aktig. 
En trelvig doft för sommaren. 


The new Jimmy Choo scent Blossom is a fruity floral. It's pretty sweet but not like the Victorias Secret body mists. It's a nice sweet summer scent. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!