fredag 24 juli 2015

Dagens Läpp med Clinique Color Pop Wow pop & Bare pop

I maj lanserade Clinique en ny serie med läppstift som de kallar Color pop lip color + primer, vilket innebär att det är ett läppstift och primer i en produkt. Det finns hela 16 färger att välja på och jag har fått hem 8 av dom för test. 
Wow pop är en ganska skrikig rosa nyans som drar lite åt det kalla hållet, jag blandade den med Bare pop för att tona ner det skrikiga lite och tyckte det blev väldigt fint, eller vad säger ni? 

Hållbarheten på stiften är riktigt bra, de sitter bra i flera timmar så länge man inte äter så tycker jag att de sitter bra. Äter man så behöver i alla fall jag bättra på efter. De är väldigt mjuka och sköna på läpparna, känns till och med lite återfuktande vilket inte alls är vanligt för såhär long lasting läppstift. 
Jag gillar massor och vill typ ha alla färger. 

Har ni hunnit prova någon än? Har ni till och med hittat någon favorit kanske?




Todays lip with Cliniques Color pop in Wow pop and Bare pop. Love these lipsticks, feels nice and moisturising on the lips and has great staying power. It stays on my lips until I eat something after eating I need to reapply but that ok. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!