fredag 29 maj 2015

Tom Ford Black Orchid

Jag har i princip olika parfymer varje dag, jag väljer parfym efter vilket humör jag är på eller vilken årstid det är. Men så har jag några parfymer som fungerar oavsett vad. De är bara rätt. 
En av dom är Tom Fords Black Orchid. 
Den har mörka, rika ackord med förförisk svart orkidé och kryddor. Doften är modern och tidlös. Flaskan är tung och både känns och ser lyxig ut. Det finns inget som jag inte gillar med varken kartonaget eller doften. 
Doften är ganska tung och kryddig, den sitter väldigt bra. Tar jag på den på morgonen så känner jag den fortfarande tydligt på kvällen. Denna är helt klart på topp tre av mina dofter. 
Denna har gjort att jag vill ha fler av Tom Fords dofter, är så nyfiken på andra av hans dofter. 

Har ni också någon doft som fungerar till allt oavsett väder eller vind? 


My first Tom Ford perfume and it's on my top three list of all of my perfumes. Love everything about this scent. It's a bit spicy and strong so it's not for the shy ones. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!