söndag 17 maj 2015

Estee Lauder Bronze Godess 2015

Ännu mera bronze produkter idag. Och denna gång är det Bronze Godess från Ester Lauder jag har att visa. Jag har alla produkter utom paletten med ögonskuggor, åh som jag suktade efter den förra året och detta årets palette ser lika fin ut. Har dock inte lyckats hitta den någonstans. 

Vi hittar såklart parfymen, som i år är en ganska lätt variant så kallad Eau fraîche, eller något i den stilen. En olja, som också syntes i förra årets kollektion, det är en torrolja med guldfärgat skimmer/glitter i. Ett lack i en nude/rosa metallic nyans, ett kräm stift som man antingen kan använda som rouge eller på läpparna antar jag. Sist men inte minst hittar vi ett gelee powder i en guldskimrig nyans, som är helt amazing som highlighter. Dock så blir den ganska skir om man applicerar den med borste så man kan ju välja att applicera med fingrarna om man vill den mer intensiv. 

Ser ni något som lockar? Hojta till bland kommentarerna om det är någon produkt ni vill ha en närmare titt på. 


Absoluetly love the bronze godess collection from Estee Lauder. Love it. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!