torsdag 7 maj 2015

Depend 7 days Still Searching

Idag blir det ännu ett lack jag har att visa. Still searching är ett av Depends 7 days lack. Det är vad jag skulle vilja kalla korallfärgat, det är den bästa beskrivningen jag kommer på till färgen. Det har lite silver skimmer i sig också som ger lite liv till färgen. Jag trivdes ganska bra i det. I vissa ljus så kändes det lite som en "tantfärg" och i vissa ljus så är det jättefint. Så, lite delade meningar från min sida angående detta. Ooh, nu kom jag på, tänk vad fint detta skulle vara på tårna. 


Still searching from Depend is a coral shade with some silver shimmer to it. In some lights it looks super pretty and in some lights it looks like a granny shade. So sometimes I like it and sometimes I don't. Ooh, but imagine how pretty it would look on the toe nails. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!