tisdag 7 april 2015

Nagelvård från Depend

Den sista tiden har jag verkligen inte haft tid att ta hand om mina naglar så som jag brukar, köksrenovering kan göra så. Så de ser ganska tråkiga och torra ut. Så jag tänkte prova det här kitet från Depend och se om det kan hjälpa mig att få ordning på naglarna igen. 
Kitet innehåller en nagelfil, en orangepinne, en nagelborste, en nagelolja, en nagelbandspeeling samt en nagelbandskräm. 

Jag har precis börjat prova grejerna och än så länge verkar de fungera bra. Har tyvärr ingen prisuppgift på kitet men det säljs bland annat på Åhlens och Kicks. 

Har ni provat Depends nagelvård? Det är första gången jag provar så det ska bli spännande. 


Trying out some new nail care products for my very cry nails and cuticles. Hope they will help me get them in good shape again fast. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!