tisdag 24 mars 2015

The Body Shop Fuji Green Tea

Idag släpps The Body Shop's nya serie Fuji Green Tea. Jag har haft några av produkterna hemma ett tag för test. Serien är baserad på grönt te och doften på produkterna är frisk, jag tror det är en doft som kommer falla många i smaken. 
Den nya produkten Bath tea med en tea infuser tycker jag är en rolig grej, tyckte till en början att det kändes lite onödigt men nu tycker jag det är en ganska trevlig grej att ha i badet. 
Jag gillar konsistensen på skrubben trots att den inte är jätterivig, gillar den nya förpackningen. Body buttret har en väldigt härlig konsistens och doftar friskt. EdC'n är perfekt för de dagar man vill dofta gott utan att dofta något speciellt. 
Överlag så gillar jag kollektionen och tror att många kommer gilla den också. Vad ska ni kika på?
Jag är lite nyfiken på Body sorbeten och duschkrämen. 


Today is the day when The Body Shop releases their new Fuji green tea range. I've tried some of the products out and I like them. What do you think of the new range? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!