tisdag 31 mars 2015

Essie Spring 2015 Flowerista

Våren hos Essie går i nude, rosa/lila, mintgrönt och teal. Jag har fem av de sex lacken som ingår i kollektionen, det sjätte lacket är grå/blått och heter Petal Pusher. 
De lacken jag har är Flowerista, Garden Variety, Blossom Dandy, Picked Perfect och Perennal Chic. 

Jag gillar kollektionen, det enda lacket jag inte tror kommer gå jättebra ihop med min hudton är det lite mörkare nudefärgade Picked Perfect som jag tror kommer skära sig lite mot min hudton. 
Jag tror att Flowerista kommer bli jätte populärt i vår och även sommar, precis som Garden Variety och Blossom Dandy. 

Har ni några favoriter eller lack ni är sugna på från kollektionen? 
Lacken ska finnas ute i butik nu. 


Five of the polishes from Essie spring 2015, Flowerista. Love this collection. Although I suspect that Picked Perfect won't go well with my skin tone. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!