lördag 21 februari 2015

& Other Stories Frozen Verbena

I början av Februari var jag i Stockholm med mina arbetskamrater och tittade på Orup på Hamburgerbörs. Det var verkligen hur trevligt som helst, Orup var väldigt bra live. Kul när det är över förväntan. 
Dagen efter hade vi lite tid att göra vad vi ville så jag och två till gick lite på stan. Besökte & Other stories för första gången och shoppade lite kroppsvård. Inte för att jag är i behov av mer men det är alltid kul att prova något nytt. 
Valet föll på Frozen verbena serien och en duschkräm, body lotion och en hand lotion fick följa med hem. 
Jag gillar doften skarpt, än så länge har bara provat handkrämen som hastigast. Så det ska bli kul att se hur de levererar. Himla smart med pumparna. 

Har ni någon favorit bland & Other stories kroppsprodukter? Berätta gärna!


Got me some Frozen verbena body products from & Other Stories wham I was in Stockholm a few weeks back. Love the scent so far and I'm excited to see how they deliver. I got a shower cream, body lotion and a hand lotion. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!