fredag 16 januari 2015

The Body Shop Ultimate Julkaldender 2014

Jag hade turen att få en julkalender av The Body Shop innan jul och tyckte det var väldigt trevligt att ha en liten överraskning varje morgon. Jag tänkte att jag skulle berätta om mina tankar kring kalendern för er. 

En del i att blogga om skönhet är att prova många olika produkter, vilket gjorde att jag redan provat flera av de som kom i kalendern. Men en del var nya och väldigt kul att prova. Nedan ser ni mina favoriter av de 24 som kom i kalendern. Handkräm med rosdoft, body skrubb med jordgubbsdoft och en med chokladdoft, satsuma dusch gel, en fotkräm, en body mist, en kroppsolja, två body butters, ansiktsolja för att nämna några. 
Allt som allt så tyckte jag det var en bra kalender, jag tycker det är en kul grej och ett sätt att prova nytt. I början var det ganska mycket rese storlekar vilket var lite tråkigt men sedan började det komma fullstora med. Jag hade också gärna sett någon av julseriernas produkter i kalendern, de brukar ju vara himla goda i dofterna. 
Jag skulle gärna ha en kalender nästa jul med, tycker som jag sa att det är en kul grej. 

Ni som hade kalender i år gillade ni innehållet i era?


Picture of my favorite products from The Body Shop calendar I had the joy to have this christmas. I think it's a fun way to try out some new products. I like the concept and the idea of a calendar with a product every day until christmas. Overall I think I got some really good products in mine, I didn't like all of the products but I was already prepared for that. 

1 kommentar:

  1. Jag som har haft kalendern några år nu (lyxvarianten) kände mest meh. Tror att jag fått samma sak varje år, iaf vissa produkter. Nästa gång blir det nog mellanvarianten, eller någon annan kalender...

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!