måndag 26 januari 2015

OPI Avojuice Cran & Berry

På kvällarna brukar jag smörja händerna med någon fetare kräm men under dagen så vill jag helst undvika kladd så då använder jag hellre en lite lättare kräm som går in snabbt. Just nu gillar jag Cran & Berry från OPI, det är en av deras avojuicer som jag brukar gilla. De kommer i alla möjliga dofter, jag gillar de fruktiga bäst. De finns både i liten väskvänlig storlek och i en lite större flaska med pump, tummen upp för pump. 
Cran & Berry doftar, som namnet antyder, tranbär vilket jag gillar då den är fruktig men ändå ganska frisk. Återfuktar bra och kladdar inte, dock så behöver jag som jag sa innan smörja med något fetare på kvällen men på dagtid funkar den utmärkt. 
Har ni provat någon av avojuicerna? Har ni någon favoritdoft?


Loving OPI avojuice in the scent Cran & Berry at the moment, it's the perfect day time hand cream. Sinks in to the hand quickly and doesn't leave any residue on the skin. I do need something heavier during the night though. 

2 kommentarer:

  1. Har den här hemma, tänkte använda upp några andra innan den här får visa vad den går för. :)

    SvaraRadera
  2. Cran & Berry är favoriten här med. Jag gillar även kokosdoft, så jag varvar med coconut melon.

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!