onsdag 14 januari 2015

Exit Argan oil Schampo & Conditioner

Jag har hört mycket bra om Exit's hårprodukter så när jag fick frågan om jag ville prova så tackade jag ja med en gång.
Exit är ett svenskt märke som använder marockansk arganolja i produkterna som ska ge näring, glans och volym till håret. Det ska även verka stärkande och återfuktande. Totalt består serien av tio produkter och jag har provat schampot och balsamet.
 
Jag älskar doften på dessa, den doftar otroligt fräscht men samtidigt är det inte någon "aqua"-doft. Min sambo undrade vad det var som doftade så gott första gången jag provade dessa. Jag skulle nästan vilja ha en parfym med doften.
 
Produkterna gör håret väldigt mjukt och följsamt men ändå inte platt eller nedtyngt. Dessa två är bland de bästa jag provat när det kommer till schapmo och balsam.
 
Mina flaskor är på 400 ml och dessa kostar 185 kr och 195 kr. Vilket jag tycker är ett väldigt bra pris för produkter som håller så bra kvalitet. Dessa kommer jag att köpa när de tar slut.
 
 
Trying out a fairly new Swedish hair care brand called Exit. They use moroccan argan oil to give the hair volume, nurish the hair and give it shine. At the same time as it moisturizes and strengthens the hair. I love the scent and I love how it makes my hair feel. Super soft but not too heavy or flat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!