fredag 26 december 2014

Watercolours Volume serie

Svenska märket Waterclouds har en serie med volymgivande produkter, jag har testat dom och tänkte nu ge mitt utlåtande. 
Jag tycker det är en väldigt basic serie, schampot gör rent och balsamet tillför inte jättemycket fukt, men det kan man ju inte vänta sig av volymgivande produkter heller. Jag tycker de funkar bra, jag får ingen supervolym men lite lagom. Dock så har jag ju i hårolja efter tvätt, men det har jag alltid oavsett vad jag använder. Har jag inte i någon olja efter upplever jag att håret känns frissigt och ganska flygit och tovar sig lättare. 
Torrschampot tycker jag är ok, det ger ju lite struktur till håret och går att bygga upp ganska bra med volym med den här. Jag har främst använt denna som en styling produkt snarare än ett torrschampo. 

Så helt klart bra produkter, kanske inget för dig med torrt hår men är man ute efter lite volym så är det helt klart värt att spana in. Kan rekommendera torrschampot som styling produkt. 


Some volume hair products, they are ok but nothing for those of you who has very dry hair. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!