söndag 2 november 2014

Lush Hard Soap Baked Alaska

Baked Alaska är en av jultvålarna från Lush. Den är fri från palmolja, istället är den gjord på rapsolja. Utsidan är vit och insidan har massor av olika färger, just min bit är blå/turkos med en röd prick. Att inte alla bitar ser exakt likadana ut tycker jag är trevligt, känns mer personligt på något vis. Handlar man i butik kan man säkert välja lite vilken del av tvålen man vill ha. 

Denna tvålen doftar helt fantastiskt gott, alltså helt fantastiskt. Läser man om doften står det att den består av citronmyrten, grapefukt och ylang ylang. Man får helt klart en citruskick när man doftar på den. Åh, jag kan inte helt komma över hur gott den doftar. Jag måste skaffa mig en bit till av denna för jag kommer gråta när denna är slut. 
100 gram kostar 55 kr. Gillar ni citrus så måste ni dofta på denna för den är amazing. 

Har ni några favoriter från Lush? 



Baked Alaska from Lush is the most amazing soap there is, the smell is out of this world. So citrusy and fresh, I can not get over it. I need more cause I will cry when this runs out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!