lördag 11 oktober 2014

OPI To be or not to beagle

Camilla ville se To be or not to beagle från OPI's Peanuts collection, halloween kollektionen som man valt att ta in i sverige i år. 
Jag har swatchat Where's my blanket??? på pek och långfingret och To be or not to beagle på ring och lillfinger. Jag har swatchat dom över gula Good grief!, svarta Who are you calling bossy?!? samt ensamma på nageln. Så här ser ni alla lack ur kollektionen på naglarna. Är det något ni vill se ensamt på naglarna så säg till.

Jag har två lager av det gula och det svarta på bilderna, på de bilderna har jag bara ett lager med glitterlack. På bilden med bara glitterlack har jag två lager. 
Det svarta lacket i den här kollektionen är riktigt bra, blir nästan helt opakt på ett lager. Två så är det helt opakt. Det gula tycker jag också är bra för att vara ett gult lack, det täcker på två lager utan att klumpa eller pöla. Glitterlacken har bara "matta" glitter i sig, jag tycker de är roliga och känns ganska så unika. Av de två så är jag mest förtjust i Where's my blanket??? Glittret sprider sig lätt över nageln utan en massa duttande. 

Vilket lack gillar ni bäst ur kollektionen?




Swatching the new halloween collection from OPI called Peanuts. 

1 kommentar:

  1. Så fint! To be or not to beagle passade bra både på gult och svart lack. Kan tänka mig att det skulle vara snyggt över blått också :)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!