torsdag 2 oktober 2014

Clinique Chubby stick baby tint

Clinique utökar chubby stick familjen ytterliggare med fyra nya baby tint. Dessa är tänkta att bara ge lite färg och anpassar sig till viss del efter ens egna läppfärg. Men de ger inte jättemycket färg. Dessa känns lite som läppbalsam med lätt tint. Jag gillar sådana produkter till vardags så för min del så är dessa klockrena. Gillar man mera färg så ska man nog satsa på någon av de tidigare chubby sticksen. 


Bubbling blossom, Poppin' poppy


Här ser ni de båda färgerna swatchade på handen. Som ni kan se så ger de endast lätt tint. Men känns behagliga som läppbalsam. Jag gillar. 

Vinnaren av tävlingen blev kommentar nummer 1, grattis Susanne. Jag har mailat dig. 
Ni andra stay tuned för det kommer komma upp en till tävling inom kort. 

Swatching two new chubby sticks from Clinique. Baby tint in the colors Bubbling blossom and Poppin' poppy. Not a huge differens between them, and they feel like lip balm on the lips. I personally love these for everyday, perfect moisturizing and just gives a tint of color. But if you're in to more bold colors this is not for you. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!