torsdag 11 september 2014

The Body Shop Solid Oil Lips

Sedan jag fick hem argan serien från The Body shop så har denna lilla burk använts flitigt, det är seriens läppbalsam. Den är helt fantastisk, har dock ganska stark doft men den försvinner ganska snabbt. 
Jag använder den både på morgonen och innan jag går och lägger mig, den återfuktar grymt bra. Kommer definitivt att köpa en back up på denna lilla burk. 
Kostar ca 95 kr och finns ute i The Body Shop's butiker. Ska nämna att den är större än de "vanliga" burkarna med läppbalsam, antar att det är därför den är lite dyrare. 



My new favorite lip balm. The Solid oil lips from The body Shop's argan oil range. Lovely product, has a quite strong scent though but it doesn't last very long after you've applied it. The scent I mean. Will definitely get a back up of this little pot.

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!