tisdag 6 maj 2014

Världslansering av OPI Nordic collection

I måndags förra veckan bjöd OPI in till världslanseringen av deras Nordic collection, som är inspirerad av oss här i norden. Därför valde man att ha lanseringen här i sverige, närmare bestämt i spegelsalen på Grand Hotel i Stockholm. 




Spegelsalen hade jättefina kristallkronor och guldprydda väggar.


OPI's grundare och art director Suzi Weiss-Fischerman var på plats och presenterade kollektionen. Hon pratade också lite om märket OPI.


Nordic collection är inspirerad av de nordiska ländernas natur och kultur. Vi ser flera bruna och mörka lack men också en och annan färgklick. 
Kollektionen kommer att finnas i butik från vecka 33, i och med lanseringen så kommer priserna på lackera att höjas från 150 kr till 155 kr.


Jag och Suzi.


En annan nyhet som också presenterades är samarbetet med dryckjätten Coca Cola. I år fyller Coca Cola 125 år och det firar man genom att gå ihop med OPI och göra en kollektion med 9 lack. 
Jag tyckte att hela kollektionen ser jättefin ut och jag fick habegär på samtliga lack.
Denna kollektion kommer att släppas i mitten av juni.

Jag vill tacka OPI för att ni bjöd in mig till detta trevliga event, med god mat ska tilläggas. Det var verkligen jätteskoj att dessutom få träffa Suzi, The first lady of nails.

The launch of OPI Nordic collection at Grand hotel in Stockholm. 

2 kommentarer:

  1. Så många fina färger! Jag hade så gärna velat tacka ja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det förstår jag, hade så gärna gått på fler event än vad jag gör. Men det är ju så svårt när man bor långt ifrån..

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!