torsdag 29 maj 2014

No7 BB lips Beauty balm

Jag var ju inte så imponerad av Melting cleanser från No7 men här har vi en produkt de verkligen lyckats med. Det är en "allt i ett" produkt för läpparna, ger färg, glans, vårdar och återfuktar samt har SPF 15.
BB lips kommer i en klassisk klämtub och applikatorn är i plast. Man klämmer fram lite produkt och kletar sedan på läpparna. Det är lite klistrigt på läpparna, men inte så det blir jobbigt men det gör att det sitter längre på läpparna. Doften/smaken påminner som den doft jag tycker är typisk för solskydd, den är ganska stark men inte så jag har ont av den. Värt att tänka på om man är känslig för doft dock.
Jag upplever att de återfuktar läpparna bra och de är sköna att bära.
Tre färger finns att välja på och jag har två av dom, Blink Pink och Ballerina. 




Blink Pink ger en ljusrosa färg till läpparna, dock inte i närheten av idominkänslan. Detta är väldigt klädsamt. Ballerina går mer åt nude hållet och är toffee färgat, det är en väldigt lättburen nude färg eller My lips but better för en del skulle jag tro.
Detta är verkligen ett bra läpp gojs och jag tror de kommer bli riktigt populära. Säljs på apotek och kostar ca 99 kr styck.

BB lips from No7 is a product that has SPF, moisturizes the lips, gives shine and a bit of color. These are very pleasant to wear and their staying power is good. Both of the shades that I have is very easy to pull off, they sort of melt into the lips. I really like this product. I have Bink Pink and Ballerina. Which is your favorite?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!