fredag 30 maj 2014

Brun utan sol nyheter från St. Tropez

För någon vecka sedan fick jag hem lite nyheter från St. Tropez. Jag har hört mycket bra om deras produkter så detta var en trevlig överraskning. 
Det jag fick hem för test var; Self tan bronzing mousse dark, Self tan luxe dry oil, Self tan sensitive bronzing lotion for face och Self tan sensitive bronzing lotion for body. Det fanns även med en applicator mitt men den fick jag inte med på bild. 

Jag är väldigt nyfiken på dessa och det ska bli intressant att prova då jag inte är så hemma på det här med brun utan sol produkter. 
Jag vet ju att man ska exfoliera ordentligt innan och återfukta är också viktigt. Har ni några bra tips på hur man använder brun utan sol för att få jämnt och fint resultat så berätta gärna!
Har ni någon Bus favorit så dela gärna med er.


Some sunless tan news from St Tropez that I look forward to try. Though I'm not a huge sunless tanning person but who knows after trying these out I might be. Do you have a favorite sunless tanning product please let me know which it is. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!