onsdag 9 april 2014

EOS Sweet Mint

Tidigare har jag provat ett läppglans från EOS, Honeysuckle, och nu så har turen kommit till Sweet Mint. Sweet Mint doftar gott av pepparmint, älskar pepparmint. Dessa läppbalsam kommer i en rund förpackning som ska vara greppvänlig och ge en enkel applicering. Ytan på förpackningen är lite gummiaktig vilket betyder att den kommer att dra till sig smuts snabbt. Den jag har sedan innan blev smutsig väldigt fort tyvärr.



Här ser man hur själva produkten ser ut. Jag gillar den här typen av förpackning då den känns annorlunda och faktiskt ger en smidig applicering. Jag tycker att läppbalsamet känns återfuktande och "helt ok". Det finns många läppbalsam som jag upplever som bättre men de flesta av dom kommer i burk vilket känns tråkigt då det inte är så värst hygieniskt.
Så detta är perfekt att ha med i väskan eller jackan. 89 kr kostar dessa och finns bland annat på Kicks i en hel hög med olika dofter/smaker.

Vilken är eran favorit?

Love this Sweet Mint lip balm from EOS. Moisturizing and easy to apply.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!