onsdag 5 mars 2014

Nyfiken på...

The Body Shop Aloe Lip Treatment som är en intensiv fuktgivare till torra läppar. Jag tror även att den ger lite glans. 
Just nu använder jag ett läppbalsam från Decleor, Aroma Solutions, som är jättebra. Dock är man ju, som skönhetsbloggare, nyfiken på att prova nya produkter och eftersom mitt läppbalsam är på upphällningen så har jag börjat se mig om för alternativ. 
Nuxe har en variant i burk och även Dior har en i burk, med dessa är det just burken som gör att jag är mer nyfiken på TBS. 
130 kr kostar en tub med 15 ml.

Har ni provat den? Eller har ni något bättre förslag på läppbalsam? Dela gärna med er för jag är på jakt.


So, I'm on the hunt for a new lip balm and I'm very interested in this one from The Body Shop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!