lördag 8 mars 2014

Amber Romance

Hur söt är inte den här necessären med body mist, body lotion och dusch kräm från Victorias Secret?
Detta kit är inte med full storlekar på flaskorna, de är hälften så stora vilket inte är så tokigt alls. De räcker ganska länge och tar inte så mycket plats. Och necessären är ju hur fin som helst.

Jag köpte detta i Victorias Secret butiken på Landvetter så jag vet tyvärr inte om man kan hitta detta på någon nätbutik eller så. De fanns dock i lite olika dofter och jag valde Amber Romance.

Amber Romance är en blandning av amber och creme anglaise, doften känns både varm och lyxig. En sån där doft som jag gärna sprayar på under varma sommarkvällar. Nu på vintern sprayar jag gärna på den när jag vill drömma mig bort till lite varmare breddgrader. 

Dusch krämen är inte den bästa jag provat men tillsammans med body lotionen, som faktiskt återfuktar mer än tillräckligt under sommarmånaderna och body misten så sitter doften i i stort sett hela dagen.

Vilka är era favoritdofter från VS? Någon som jag borde prova?


Super cute kit with body mist, body lotion and shower gel from Victorias Secret in Amber Romance. This scent takes me back to vacation in warmer countries. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!