måndag 6 januari 2014

Det här med skor..

Förut tyckte jag att det var ganska kul att shoppa skor. Numera tycker jag inte att det är så upphetsande, jag tycker aldrig att jag lyckas hitta några som känns riktigt bra. Förr hade jag alltid klackar, oavsett om det var stövlar eller andra skor. Nu för tiden har jag nog blivit lite mer bekväm och använder väldigt sällan klackar. Men jag vill ju ändå att skorna ska vara snygga, så det har blivit ganska jobbigt att hitta bra skor, eller så är det jag som är väldigt bekväm...
Vi har en Deichmann butik i Knalleland här i Borås och när jag letar efter nya skor så brukar jag gå in där och kika. Jag har faktiskt köpt mina all time favorite stövlar där, som tyvärr är helt utslitna men de var bäst! På Deichman finns massa skor som är väldigt unika jag kan gå där och bara kika på alla skor. Det kan jag faktiskt tycka är väldigt kul!

De här ballerina skorna tycker jag är himla söta och hade absolut kunnat tänka mig ett par.


Nu i vinter har jag kört med ett par såna här, väldigt bekväma och snygga.


Så tycker jag att dessa stövlar i skinn är riktigt snygga.

Dessa tre är mina favoriter utav de skor de har på hemsidan just nu. Jag tycker som sagt att de har mycket udda och unika skor men jag har hittat några av mina absoluta favoriter på just Deichmann. De har faktiskt väldigt humana priser på sina skor också. Så det är en skoaffär som jag gärna går in i när jag är ute efter nya skor.
Vad tycker ni om Deichmann? Brukar ni hitta några skor där?

Detta inlägg är sponsrat av Deichmann.
Innehållet i inlägget är det jag som har skrivit och Deichmann har inte bestämt vad som ska skrivas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!