onsdag 4 december 2013

NARS Satin Lip Pencil

Jag skrev ju för några dagar sedan att Nars Rikugien är en av mina favoriter från November. Jag tänkte vi skulle kika lite närmare på den och de två andra jag har, Luxembourg och Golshan.
Alla tre är av typen knubbiga läppkritor, går dock inte att skruva upp så vässare med stort hål kommer vara nödvändigt när man ska vässa dessa.

De innehåller bland annat hyaluronsyra vilket gör dom väldigt återfuktande på läpparna. De är enkla att applicera och resultatet blir jämnt och fint. De sitter ganska bra, efter måltid måste man bättra på dock. De försvinner jämnt så det ser aldrig konstigt ut på läpparna, bara lite mattare. De är lite av en hybrid mellan läppglans och stift då de har bättre hållbarhet än de flesta glans men ger ändå en glansig effekt. Jag älskar den här typen av läpprodukt. Min favorit av dessa tre är ju som ni kanske förstått av föregående inlägg nude färgade Rikugien.






Här ser ni swatch på de tre från vänster till höger: Golshan, Luxembourg, Rikugien.


Här ser ni Rikugien på, väldigt fin eller hur?

Some new Satin lip pencils from Nars, really liking the Rikugien one! The other two are nice too.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!