fredag 22 november 2013

Yves Rocher Repair lip balm

Jag har helt snöat in på Yves Rocher's produkter den senaste tiden. Detta lilla lip balm har räddat mina torra höstläppar den senaste månaden. Lip balm Repair med shea smör, den doftar nästan lite åt vanilj-hållet.. Väldigt gott. Känns mjukt och skönt på läpparna och återfuktar faktiskt riktigt bra. Jag är supernöjd med detta.
Jag köpte mitt för 15 kr via deras webbshop, normalpris ligger runt 50 kr vilket inte heller känns dyrt då detta är superbra.



This tiny lip balmhas saved my dry autumn lips. Shea butter moisturizes very well and it smells like vanilla cookies. Love this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!