onsdag 20 november 2013

Yves Rocher Jardins Du Monde Lime

Jakten på duschkrämen som kan väcka mig ur mitt zombie-tillstånd på morgnarna fortsätter. Senaste duschkrämen till test är Jardins Du Monde med Lime från Mexico, från Yves Rocher. Jag har hittills bara doftat på den och den verkar lovande, bara den inte blir mesig i duschen. Jag har märkt att många duschkrämer som liknar denna kan bli det, men det återstår att se. Värt att ge ett försök tänker jag, jag gillar ju de andra duschkrämerna i serien som jag provat. 
Jag betalade ca 20 kr för min flaska i Yves Rocher's webshop.

Har ni provat den, eller någon annan favorit ur serien jag inte får missa?


Here's my newest addition to my collection of shower gels that are supposed  to wake you up in the morning. I hope this one is good, haven't tried it yet but I have my hopes up for this one!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!