onsdag 13 november 2013

Oktobers tomma

Här ser ni vilka produkter som jag använt upp under Oktober.

Min mineral foundation från Bare Minerals, en väldigt bra foundation, den jag använder mest.
Torrschampo från Kevin Murphy, doftar kanel, helt ok. Kom i en glossybox.
Rengörings olja från Sensai, hands down, den bästa rengöringsoljan jag någonsin testat.
Koncentrerad C vitamin fråm Kerstin Florian, följde med när jag gjorde en behandling. Märkte ingen skillnad..
Ansiktsolja från Kerstin Florian, helt ok, jag har använt den under min kräm för extra fukt. Detta är anti stress oljan.


Here you can see the products I've used up during october.
Foundation, dryschampoo, cleansing oil, facial oil and c vitamins for the face.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!