söndag 17 november 2013

Michael Kors Sexy Amber

Jag har köpt väldigt mycket parfym det sista har jag märkt, vilket är kul, men nästan så jag får beslutsångest varje gång jag ska välja vilken jag ska ha för dagen.. I-landsproblem.. Men det är såå kul med parfym tycker jag.

Här ser ni en av mina senaste inköp. Michael Kors Sexy Amber parfymen har varma noter från amber och sandelträ kombinerat med mjuka toner av vita blommor (jasmin).

Jag tycker väldigt mycket om den här typen av doft, lite varm men ändå lite blommig. Flaskan är ju dessutom jättesnygg. Min flaska är på 30 ml och kostar ca 455 kr.

Jag är väldigt sugen på Glam Jasmin från samma märke också, får se om det blir den nästa gång eller om det blir något helt annat.


Michael Kors released some make up and perfume in sweden recently. And I was very curious at the perfumes, especially Amber and Jasmin. The first one I got was Ambre and I love it. It's a warm scent but still with a touch of flowers. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!