onsdag 18 september 2013

Recension: Vision Hair Care Volume Spray

Volume Spray kommer i en aerosolflaska, flaskan är stor och innehåller 300 ml och kostar ca 149 kr. 
Det är tänkt att man ska spraya den i vått hår och sedan föna håret för att få volym och stadga. 

Jag har bara använt den i vått hår och fönat det efter, så hur den fungerar om man inte gör så kan jag inte svara på. Men så som jag använt den fungerar den hur bra som helst. Håret får bra med volym och även stadga utan att håret blir strävt eller liknande. Jag har använt den varje gång jag fönar håret sedan jag provade den första gången. Jag kommer absolut att köpa en ny när detta exemplaret tar slut. Jag hade gärna sett att den kom i en storlek mindre också, en för att ha hemma och en för att lättare kunna ta med sig om man ska ut och resa. 

En super produkt om man vill ha volym och stadga till håret helt enkelt, till bra pris dessutom. Jag rekommenderar denna varmt till alla er som vill ha lite volym på kalufsen!


I have been trying this volume spray out since I got it in the beginning of August now. And I can tell you that this is some really good stuff. I spray it in my wet hair and then I use my hair dryer and I have the most beautiful volume. I really love this so if you're looking for a product that gives volume the search is over cause this is it. It's from the Swedish brand Vision Hair care and costs about 149 swe kr and a bottle contains 300 ml.

2 kommentarer:

  1. Låter bra, bra pris också. Var kan man köpa dessa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De ska finnas på salonger runt om i landet. Men är du väldigt sugen på en så skulle jag kunna langa en till dig för jag kan få tag i dom väldigt lätt via mitt jobb :) Säg bara till i så fall

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!