söndag 1 september 2013

Ny handgjord tvål

Denna handgjorda tvål köpte jag när jag var på semester, den är från en sån där butik med massa ekologiska och handgjorda saker. Om just denna tvålen är ekologisk vet jag inte, men den är handgjord. Jag vet inte vad den är gjord av eller vad det är tänkt att den ska dofta, men den doftar jättegott som godis. Jag var ju bara tvungen att prova en av dessa. 
Ska bli spännande att se hur den verkar på huden, om den är uttorkande eller så tänker jag. Jag kommer använda den till kroppen och eventuellt händerna men inte till ansiktet.

Tycker ni det är lika spännande som jag att prova på sånt här när ni är utomlands?


I bought this handmade soap when I was on vacation, it smells so good like candy. I have no idea what it's made of or anything but I just had to try it out. 

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!