torsdag 27 juni 2013

OPI Minnie Style

Nu finns OPI's Couture de Minnie ute i butik och jag köpte bland annat Minnie Style som ni ser här över ett ljusrosa lack. 

Minnie Style är ett glitterlack med hexagonaler i vitt, rött och vad som ser ut att vara magenta. Alla glitter är i samma storlek. Jag var lite skeptisk till det här lacket först, jag köpte det mest för att jag var säker på att jag skulle ångra mig senare om jag inte köpt det. Så, nu sitter jag här med det på naglarna. 
Jag gillar det faktiskt oväntat mycket, det är fint och lite annorlunda.

Jag lade ett lager över ett annat lack, jag tror inte det blir så fint på egen hand. Jag har dessutom verkligen inte tålamodet att försöka få det täckande på egen hand, vilket jag ser som omöjligt i detta fallet. Det var ganska enkelt att få ut glittret på naglarna och torktiden var helt ok. 

Jag använde Trind Nail Repair som underlack, ett lager med Claudia Baby Oh!, ett lager med OPI Minnie Style och Vinylux Weekly topcoat. 

Vad tycker ni om Minnie Style?



Trying OPI Minnie Style out today, a glitter polish with white, red and magenta glitters. I like it a lot, here I have one coat over a light pink polish.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!