lördag 29 juni 2013

Månadens Glossybox

Månadens Glossybox är här, innan nästa månad börjat till och med!
Månadens tema är "Don't let anyone ever dull your sparkle"

Min box innehöll:

Sebastian Professional Volupt Spray 50 ml, fullsize 150 ml / 290 kr
Figs & Rouge 100 % Pure & Natrual tinted lip balm 12,5 ml / 89 kr
Emite Make Up Professional eyelash curler 200 kr 
China Glaze nail laquer 98 kr
Pierre René Sweet berry gloss 7 ml / 40 kr

Jag är väldigt nöjd med månadens box och det ska bli kul att testa alla produkter. Jag har svårt att se hur de ska matcha andra boxar med denna.
Vad fick ni i era boxar? Är ni nöjda?



This month's glossy box arrived the other day and here's what's inside.
A tinted lipbalm, a lipgloss, a nail polish, an eye lash curler and a volume spray.
I'm very exited for this box, I can't wait to try everything out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!