söndag 2 juni 2013

Ghanian Black Soap

Efter att ha hört många prata om hur bra den där Black Soap är så kände jag liksom någonstans att jag var tvungen att testa för att se om den nu är så bra som alla säger. Så jag beställde en från nätet och se, här är den i min ägo. Jag har inte hunnit testa den än, men det ska jag göra snarast och kommer med en grundligare recension av den när jag har mer kött på benen.

Den kostade mig strax över 100 kr med frakt. Den innehåller bland annat kokosnötsolja som ska vara väldigt bra för huden. Vad jag har förstått så ska man kunna använda den här till ansiktet, håret, händerna, kroppen, ja till det mesta helt enkelt, men jag kommer främst att använda den till ansiktet.

Som ni ser på den nedre bilden så är den inte så särskilt vacker att se på så jag håller tummarna för att den gör underverk för min hud istället.
Har någon av er testat denna? Vad tyckte ni om den i så fall?



I've heard so much good things about this African Black Soap so I had to try it out myself. I just got the one that I bought so I will have to try it out before I cant write a review on it. So I just need to try this one out really well and get back to you guys on this one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!