fredag 28 juni 2013

Fenjal Creme de Parfum

Jag gillar verkligen doften på Fenjals produkter så såg jag att det fanns en Creme de Parfum som jag såklart var tvungen att testa.

Det är som en gele som doftar väldigt mycket så du använder en som en parfym. Den doftar inte precis som tex badoljan, som doftar helt fantastiskt, men bra nära. Man smörjer bara lite på handlederna och kanske på sidan av halsen så är man good to go sedan.

Den kostar ca 75 kronor, bra pris! Jag köpte min på Lindex.

Det enda jag hade sett annorlunda är att jag skulle vilja ha typ en rollerball på toppen av den. Som det är nu så får man hälla ut lite och applicera det, det hade varit mycket enklare med en rollerball.


I love the scent of Fenjal's products so when I saw that they had a Creme de Parfum I had to have it. Said and done, here it is in my collection. I like it, it's like a parfume but in gel formulation. It wasn't expensive 75 swe kronor. I would have liked to see a rollerball on top to make the application easier, other than that I like it.

2 kommentarer:

  1. Jag gav den till min mamma :} Hon använder den varje dag :D

    SvaraRadera
  2. Jag har den också och gillar den, men hade gärna precis som du velat att det var original Fenjal doften. Sitter bra gör den med, har jag för mig i alla fall. Länge sen jag använde den nu, måste börja igen! / Lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!