fredag 31 maj 2013

Wet n Wild I Need a Refresh-Mint

Detta är I Need a Refresh-Mint från Wet n Wild, det är ett turkos-mint-aktigt lack. Jag har svårt att förklara den här färgen, den är varken turkos eller mint, den är någonstans mittemellan. Hur som helst så är den jättefin, enkel att lacka med och täcker med två lager.

Det enda jag har att säga något om är borsten på dessa lack, den är sjukt stor!

Här kan ni se en jämförelse mellan WnW och IsaDoras borste, som jag vanligtvis tycker är bred. Honi har jämfört dom så klicka på länken så kommer ni dit.

Som sagt, lacket är jättefint och har bra lackegenskaper, torktiden var bra den med. Jag använde Trind Nail Repair som underlack och CND Air Dry som överlack.



This is Wet n Wild's I Need a Refresh-Mint, a color thats hard to describe so I'm letting the picture speak for them selves. Isn't it pretty? 

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!