tisdag 16 april 2013

The Body Shop Grape Expectations Eyeshadow

Grape Expectations är en av The Body Shops 30 colour crush eyeshadows. Skuggan har bra pigmentering och är lätt att applicera. Jag använder ju alltid primer under mina skuggor och med en sådan sitter den bra under hela dagen. Jag gillar färgen på den, lila åt det varma hållet. Dessa kostar 135 kr styck. Efter jag provat denna så blev jag väldigt sugen på att kika på flera av dessa skuggor.


Swatchen är på bar hud.

This is one of The Body Shops colour crush eyeshadows, the color Grape Expectations. A warmtoned purple. The pigmentation is good and it applies easily.

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!