lördag 20 april 2013

Essie Muchi Muchi

Muchi Muchi är ett av Essies alla sheerlack, jag tokgillar dessa nude-rosa-beiga lack som är semitäckande. Jag tycker det ger ett fräscht intryck.
Muchi Muchi tillhör den rosafärgfamiljen, det är ljust neutraltrosa. Mina naglar var något missfärgade vilket ni säkert kan se på bilderna, därför ser det gulare ut än vad det är. Två lager på bilderna, torktiden var bra. Det var väldigt enkelt att lacka med. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.



Muchi Muchi from Essie, very pretty nude pink polish. This is semisheer so it won't be compleatley opaque. But I like theese polishes, I think it looks nice and fresh.
Two coats on my pictures. I used CND Ridge Out and Air Dry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!