torsdag 21 mars 2013

Batiste Torrschampo

Denna lilla reseförpackning med torrschampo fick jag i min senaste Glossybox. Den kom väl till pass då mitt torrschampo just tagit slut. Jag har använt Batiste innan och tycker det funkar bra. Dock har jag inte provat Orginalvarianten, men den stora skillnande mellan dessa är väl doften antar jag. Denna lilla kommer nog att gå åt ganska snart så det blir väl till att ge sig ut och köpa en ny snart ändå. Men jag klarar mig ett litet tag med denna. 
Gillar ni Batiste torrschampon?

This little fellow came in my latest Glossybox. And I'm very happy about that because I just ran out of dry schampoo. So yay! I've used Batiste before and I think it's pretty good.
'Have you tryed the dry schampoo from Batiste? Do you like it?


8 kommentarer:

  1. Jag är inget fan alls av torrschampoo, det här bytte jag birt, men jag har förstått att av dem som använder torrschampoo så är detta ett bra märke.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de är helt ok inget wow känner jag men billigt och ja helt ok :)

      Radera
  2. När jag använde torrschampo så använde jag Batiste's färgade för brunt hår. Nu har jag helt och hållet övergått till bikarbonat. Miljövänligt, plånboksvänligt och drygt =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooh smart där! Men hur applicerar du det?

      Radera
  3. Batiste gör lätt mitt hår vitt, så jag måste vara jätteförsiktig. Tycker verkligen 1000 gånger bättre om Björn Axéns, men fick en fullsize Batiste Cherry i födelsedagspresent som jag tycker mycket bättre om än original. Cherry luktar otroligt gott!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!