lördag 19 januari 2013

Sminkparty!

I eftermiddags var jag på ett sminkparty, det var det tyska märket LR. Jag har ingen kunskap alls om det märket, knappt ens hört talas om skall erkännas. Vad jag förstod det som så hade de även hudvård, kosttillskott och dofter. Men de hade focus på smink idag. Jag tyckte de hade lite lite nyanser på baser, rouger, ögonskuggor, ja jag tyckte nyansutbudet var lite i snålaste laget överhuvudtaget. De lite dyrare produkterna hade i alla fall bra pigmentering, medan de något billigare hade lite sämre pigment.

Nä jag tror inte att detta var något för mig, då jag anser att man kan få mer pigment, bättre nyansutbud hos så många andra märken. Så är jag inget stort fan av homepartyn heller..

Jag köpte ändå två olika läppgunk, testa något måste jag ju ändå. Så vi får se, jag kanske gillar de jättemycket. Ska ge dessa två en chans i alla fall.

Har ni använt något från LR? Vad tyckte ni i så fall?

4 kommentarer:

  1. Deras skumrengöring är världens bästa och otroligt prisvärd, köp den! Den tar bort smink på ett kick och torkar inte ut. Aloe vera-hudprodukterna är jättesköna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får spana in den när tillfälle ges då :) tack så mycket för tipset!

      Radera
  2. Jag måste erkänna att jag är lite fördomsfull mot märken med home partyn. Verkar lite oseriöst, på ngt vis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här faktiskt, jag tror jag känner så pga "pyramidgrejen".. Det tycker jag känns oseriöst

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!