måndag 29 oktober 2012

Blå Måndag med Depend 287

Tänkte att jag skulle slå på stort och även vara med på Mrs Datas Blå Måndag och inviger detta med Depend 287. Som är ett blått skimmerlack med små silverflakes i sig. I flaskan ser det ut att vara ganska mycket mörkare än vad det blev när det väl kom på nageln, men det är fint ändå. Formulan var bra och det krävdes två lager för full täckning. Ni kan se att jag fått lite tippwear, och detta bara över natten. Sådant är lite tråkigt tycker jag. Annars flöt det ut fint över nageln och torktiden var helt ok. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!