onsdag 19 september 2012

Petal Pusher

Att WetnWild gör riktigt bra ögonskuggepaletter vet vi ju vid det här laget, men jag tänkte visa er den senaste i min lilla samling Petal Pusher.

Den innehåller åtta skuggor varav de flesta har väldigt bra pigmentering.Den ena sidan är lite varmare och den andra är lite kallare i nyanserna.

Sidan till vänster är lite kallare. Som ni ser så är de två ljusaste lite ojämna i pigmenteringen. Den vita känns ungefär som tavelkrita, medans den ljuslila går att bygga upp färgen ganska bra och enkelt. De andra två har jämn och bra pigmentering.

Den högra sidan har lite varmare nyanser och även jämnare pigmentering. Den lila och den kopparfärgade glider på som smör. De svarta har även de bra pigmentering, den ena är lite varmare och har rött glitter medans den andra är lite kallare och har grönt glitter.

Dessa kostar 89:- och är väldigt prisvärda tycker jag. De skuggor jag gillar bäst i denna är den kopparfärgade och lila nummer tre på den första swatchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!